Психологія для батьків

👉Порядок вдома з дитиною звучить,  як щось нереальне?  Це нормально)

 





👉






👉





👉





👉






👉#Розлади шкільних навичок
#Дислексія #Дисграфія #Дискалькулія
За матеріалами Центр здоров'я та розвитку "Коло сім'ї"
Автор Оля Британ-Сепик
Термін розлади шкільних навичок використовується до групи труднощів, які пов’язані з різними сферами навчання. 
До розладів розвитку шкільних навичок відносять:
дислексію – порушення оволодіння читанням;
дисграфію – порушення опанування письма;
дизорфографію – порушення опанування грамотності;
дискалькулію – розлад арифметичних навичок, труднощі з рахуванням.
Розлади можуть мати різні ступені важкості, тому дві дитини, наприклад, з дислексією, можуть мати різні труднощі і потребуватимуть різної допомоги.
Розлади шкільних навичок можуть проявлятися самостійно або ж як супутні. Бувають діти тільки з дислексією, а трапляється, що мають і дислексію, і дисграфію. Поєднання можливі у будь-яких комбінаціях. Читання і письмо мають багато точок перетину, тому часто порушені разом.
Точні причини виникнення – невідомі. Дослідження показують, що це спадкові труднощі. Батьки передають певну комбінацію генів, які впливають на розвиток ділянок мозку. Їх мозок працює по-іншому.
За світовою статистикою, приблизно від 10% до 15% людей мають специфічні розлади розвитку шкільних навичок (в тій чи іншій формі та з різним ступенем прояву). Більшість дітей із розладами шкільних навичок мають середній або вище середнього інтелект, збережений слух та зір.
Перші труднощі стають помітними у першому класі, коли діти починають читати і писати. Якщо вкінці першого класу або ж на початку другого труднощі проявляються систематично і нема помітного прогресу в оволодінні навичками, то варто звернутись за допомогою до фахівця (дитячого психіатра, логопеда, нейропсихолога), щоб провести потрібне тестування та професійну допомогу й підтримку.
Важливо пам’ятати, що корекція розладів шкільних навичок – це дуже тривалий процес. Часом буває, що дитині необхідна допомога у навчанні протягом всього періоду у школі. Тривалість допомоги залежить від ступеня важкості розладу, частоти та тривалості занять. Чим рідше відбувається практика, тим довше триває процес. Повністю «перемогти» розлади шкільних навичок неможливо, тому що вони спричинені змінами в головному мозку. Але можна скоригувати й допомогти дитині у розвитку та оволодінні шкільних навичок до середньостатистичного рівня за допомогою спеціальних методів й підходів до навчання.








👉 Безпека підлітків в Інтернеті







👉






👉





👉







👉




👉




👉








👉







👉











👉



👉




👉







👉


👉





👉




👉




👉





👉




👉



👉




👉






👉



👉




👉




👉





👉





👉В сьогоднішніх реаліях особливу увагу необхідно приділяти психічному здоров’ю дітей👧🏼👦🏻
Добірка  ігор, які не потребують наявності іграшок або інших «специфічних» аксесуарів
Ігри допоможуть дитині:
🌀встановити власні кордони;
🌀подолати тривогу;
🌀розслабитися;
🌀виплеснути емоції;
🌀зняти напругу;
🌀заспокоїтися.





👉









👉




👉





👉  10 СПОСОБІВ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ ВПОРАТИСЯ ЗІ СТРЕСОМ  завантажити





👉




👉





👉НЕЙРОБІОЛОГІЯ ТА НЕНАСИЛЬНИЦЬКЕ СПІЛКУВАННЯ У ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ





👉Нестерпна поведінка: які складнощі можуть виникнути під час спілкування з підлітками?








👉5 БАТЬКІВСЬКИХ ДІЙ, ЩО ДОПОМОЖУТЬ ДИТИНІ ПЕРЕЖИТИ СТРЕС